Home » , , » Mor ve Ötesi - Anlatamıyorum | Akor

Mor ve Ötesi - Anlatamıyorum | Akor

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 17 Mayıs 2016 Salı

[tab][content title="KAPO: 3"]

Em      D       G
Ne oldu karıştı her şey
C D Am
Korktum sözüm bir adım geriye
C D Am
Şimdi duyor musun
C D G
Her şey ama her şey geçer

Em D G
Sakinsin biraz derdin var
C D Am
Kendi kendine dünyayı ters çevirmişsin
C D Am
Bir şey biliyor musun

Em D G
Ben doğduğumdan beri hep böyleyim
Em Dm
Ne çok şey gizlemişim rüyalarıma
G Dm
Ne kadar çok hüzün yüklü omuzlarında
Em D Dm
Bir şey içsen sorunları çözsen
D
Olur mu olur mu

C
Bir yer var biliyorum
D Am-D
Her şeyi söylemek mümkün
C
Epeyce yaklaşmışım
D Am-D
Duyuyorum anlatamıyorum

SOLO:
Em - D - Dm - C x3
D

Em D G
Ne oldu karıştı her şey
[/content] [content title="KAPOSUZ"]
Gm      F       Bb
Ne oldu karıştı her şey
Eb F Cm
Korktum sözüm bir adım geriye
Eb F Cm
Şimdi duyor musun
Eb F Bb
Her şey ama her şey geçer

Gm F Bb
Sakinsin biraz derdin var
Eb F Cm
Kendi kendine dünyayı ters çevirmişsin
Eb F Cm
Bir şey biliyor musun

Gm F Bb
Ben doğduğumdan beri hep böyleyim
Gm Fm
Ne çok şey gizlemişim rüyalarıma
Bb Fm
Ne kadar çok hüzün yüklü omuzlarında
Gm F Fm
Bir şey içsen sorunları çözsen
F
Olur mu olur mu

Eb
Bir yer var biliyorum
F Cm - F
Her şeyi söylemek mümkün
Eb
Epeyce yaklaşmışım
F Cm - F
Duyuyorum anlatamıyorum

SOLO:
Gm - F - Fm - Eb x2
F

Gm F Bb
Ne oldu karıştı her şey
[/content][/tab]


0 yorum:

Yorum Gönder