Home » , , , , » Aslı Demirer ft. Gökhan Türkmen - Korkak | Akor

Aslı Demirer ft. Gökhan Türkmen - Korkak | Akor

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 7 Nisan 2016 Perşembe


                Gm
Dünden beri
       Cm                           Gm    
İçimde bir sıkıntı yokluyor beni
            Cm                              Eb
Anlıyorum yakmışsın gemileri
        F          Cm                      Gm
Seviyordum biliyordun ve gidiyordun

Gm               Cm                                 Gm
Geri alabilmek mümkün olsa her şeyi
                  Cm                       Eb
İnandırmaz mıydım aşka seni
             F            Cm      Gm
Hem seni hem o taş kalbini

Gm   
Gider mi insan çok seviyorken
Gm
Şimdi dur demem
                                  Cm              Dm
Nasıl olsa bir gün anlar beni anlarsın
Gm
Yalanlarla bırakma beni böyle
Gm                        
Gözlerime bak doğruyu söyle
          Cm            Dm
Ama korkak korkaksın!
          Cm                     Dm
Ama korkak sen bi korkaksın!

Gm    Eb    Gm    Eb    Dm    Eb    Gm  
Kapo 3 ile
                Em
Dünden beri
       Am                           Em    
İçimde bir sıkıntı yokluyor beni
            Am                              C
Anlıyorum yakmışsın gemileri
        D          Am                      Em
Seviyordum biliyordun ve gidiyordun

Em               Am                                 Em
Geri alabilmek mümkün olsa her şeyi
                  Am                       C
İnandırmaz mıydım aşka seni
             D           Am      Em
Hem seni hem o taş kalbini

Em   
Gider mi insan çok seviyorken
Em
Şimdi dur demem
                                  Am               D
Nasıl olsa bir gün anlar beni anlarsın
Em
Yalanlarla bırakma beni böyle
Em                      
Gözlerime bak doğruyu söyle
          Am            D
Ama korkak korkaksın!
          Am                      D
Ama korkak sen bi korkaksın!

Em    C    Em    C    D    C    Em


0 yorum:

Yorum Gönder