Home » , , , » Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat | Akor & Tab

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat | Akor & Tab

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 6 Nisan 2016 Çarşamba

Tab İntro:

e|-3-3-3-3--5--7--5-5--5-3-2--| 1. kısım
B|----------------------------|

e|-2-2-2-2--5-3--3-2-0--------| 2. kısım
B|----------------------------|

e|-0-2-0-3-2--2-0-------------| 3. kısım
B|----------------3-----------|

e|-----3-2-0------------------| 4. kısım
B|-3-3------------------------|

Yada Akor İntro:
G    Am    D    G    Em    D    Em  

Em                       Am                 Em
Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Em                       Am                     Em
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
G                       Am       D               G
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Em                   D                      Em
Bu öksüz başıma gözdağı verme

(intro)

Em                    Am                     Em
Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Em                    Am               Em
Yol verdim sevdanın en delisine
G                      Am    D               G
O yüzden ömrümden giden gidene
Em                D                      Em
Şu yalnız başımı eğdirme benim

(intro)

Em                     Am                    Em
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Em               Am                         Em
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
G             Am      D                  G
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Em                 D                      Em
Şu suskun ağzımı açtırma benim


0 yorum:

Yorum Gönder