Home » , , » Fettah Can - Olan Bize Oldu | Akor

Fettah Can - Olan Bize Oldu | Akor

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 10 Mayıs 2016 Salı

İNTRO: Em - Em - Am - D - C - B

Em
Kabul ediyorum
C                               Am                     B
Bu hatalar zincirinin son halkası benim
Am
Kabul ediyorum
D                        C                           Em
Kırılan kalbinin izlerinin çoğu benim
Em                 D
Göz yaşında, üzgün bakışında
C                   D
Dağılan yine benim


Em       C   Em            C
İstesen de  istemesen de
Em               C      Em            C
Benim suçum hiç yok desen de
D
Aklından gelip geçmesem de
Am    C      Am   C      Am   C     Em
Olan sana, olan bana, olan bize oldu
Am    C     Em
Olan bize oldu

(NAKARAT AKORLARINI TEKRARLIYORUZ)

Em                 D
Göz yaşında, üzgün bakışında
C                   D
Dağılan yine benim


0 yorum:

Yorum Gönder