Home » , , » Melis Kar feat Halil Sezai - Yalnız Masal | Akor

Melis Kar feat Halil Sezai - Yalnız Masal | Akor

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 20 Nisan 2016 Çarşamba

Kapo 1. Perde

    Dm
Sen görmedin bilmedin sevmedin
      C                 G
Şimdi bana anlatma dinlemem
           F
Yok istemem masallarını

C
Uyandım ben
Dm
Bilirim senden başka şey beklenmez
    Am
Sen sadece anları seversin
            F
Ne yarın ne dün umurumda
           Dm
Biri varsa koynunda
Dm  Am C             Dm
Yanlış baştan sona yanlış
A#                  A
İkimiz de ölene dek yalnız
A       A#       A
Ben bir hayat kurdum
Dm
İçinde sen yoksun
A#    
Zaten nereden baksan
Dm
Sen bir kalbe çoksun
A       A#       A
sen bir hayat kurdun
Dm
Sevgiden aşktan yoksun
A#    
Zaten nereden baksan
Dm                  A#
Bugün varsın yarın yoksun


0 yorum:

Yorum Gönder