Home » , , » İlyas Yalçıntaş - Sadem | Akor

İlyas Yalçıntaş - Sadem | Akor

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 11 Mart 2016 Cuma

EmYaktığın sönmedi hala C                        Am7Kimseyi sevemiyorum D            B               Em          DBeni sana kattığın belli değil mi D          Am    EmSebebi bilemiyorum CAklımda bir tek sen varsın Am                           Bm          Am      BmBen senden istediğimi kimseye diyemiyorum  Am7                                   EmYormadan sormadan seveceğim seni sadem D               C                       BGönlüme sarmadan ya buna var mı müsaden Am7                                EmHiç durmadan yorulmadan seni bekleyeceğim zaten                    D                       C                       BEvime düşen bir kaç saç telin olmadan ya buna var mı müsaden  EmYüzümde çizgilerim var Am7Saçımda bembeyaz tenim D                          B          Em     BmHala yapayalnız yattığım farkedilir mi? D          Am    EmSebebi bilemiyorum CAklımda bir tek sen varsın Am7                           Bm         Am7     BmBen senden istediğimi kimseye diyemiyorum


0 yorum:

Yorum Gönder