Home » , , » Halil Sezai - Sonbahar

Halil Sezai - Sonbahar

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 19 Mart 2016 Cumartesi

[tab][content title="KAPO: 3"]

Em                  Am
derdi nedir bu sonbaharın,
D Em
neden soldurur gülleri?
Em Am D
nerden bulur bu insanlar, ben mutsuzken
Em
gülünecek şeyleri?

Em Am
tuhaflık bende biliyorum
D
bir neden arıyorum
Em
unutmak için herşeyi...
(sus)
unutmak için kendimi

Em (geçiş)

Em Am
iki kelime yetiyor seni seven kalbi kırmaya

D Em
sonra roman yazsan ne faydaaa
Em Am
iki adımda geçiyorsun yalnızlık denen tarafa
D Em
sonra dağlar aşsan ne faydaaa...
[/content] [content title="KAPOSUZ"]
Gm                  Cm
derdi nedir bu sonbaharın,
Dm Gm
neden soldurur gülleri?

Gm Cm Dm Cm
nerden bulur bu insanlar, ben mutsuzken
Gm
gülünecek şeyleri?

Gm Cm
tuhaflık bende biliyorum
Dm
bir neden arıyorum
Cm Gm
unutmak için herşeyi...
(sus)
unutmak için kendimi

Gm (geçiş)

Gm Cm
iki kelime yetiyor seni seven kalbi kırmaya

Dm Gm
Sonra roman yazsan ne faydaaa

Gm Cm Dm
iki adımda geçiyorsun yalnızlık denen tarafa
Cm Gm
sonra dağlar aşsan ne faydaaa.
[/content][/tab]


0 yorum:

Yorum Gönder