Home » , , » Teoman - Kadınım

Teoman - Kadınım

Posted by Şarkı Akor Merkezi on 25 Şubat 2016 Perşembe

Em                Am               
Eşyalar toplanmış seninle birlikte
D Am
Anılar saçılmış odaya heryere
C G B7
Sevdiğim o koku yok artık bu evde sen

Em Am
Kıyıda köşede gülüşün kaybolmuş
D Am
Ne olur terk etme yalnızlık çok acı
C G B7
Bu renksiz dünyayı sevmiştik birlikte
B7 Em
Sen Kadınım..
Am       D        c           Am 
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Am
Kadınım
D C G B7
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Em             Am             
Hatırla o günü karşıki sokakta
D Am
Seni öptüğümü ilk defa hayatta
C G B7
Kollarımda benim ilk bahar sabahı Sen
Em Am
Sönmüş bak ışıklar ev nasıl karanlık
D Am
O ılık aydınlık yuvamız soğumuş
C G B7

Geceler bitmiyor ağlıyorum artık
B7 Em
Sen Kadınım..
Am       D        c           Am 
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Am
Kadınım
D C G B7
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Em              Am               
Eşyalar toplanmış seninle birlikte
D Am
Anılar saçılmış odaya heryere
C G B7
Sevdiğim o koku yok artık bu evde sen

Em Am
Masamız köşede öylece duruyor
D Am
Bardaklar boşalmış herbiri bir yerde
C G B7
Sanki hepsi hasret senin nefesine
B7 Em
Sen Kadınım
Am       D        C           Am 
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Am
Kadınım
D C G B7
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Em                Am            
Eşyalar toplanmış seninle birlikte
D Am
Anılar saçılmış odaya heryere
C G B7
Sevdiğim o koku yok artık bu evde sen
Em Am
Bana bıraktığın bütün bu hayatın
D Am
Yaşanan aşklarınn değeri yok artık
C G B7 B7
Ben sensiz olamam artık anlıyorum Sen
Em Am
Şimdi çok yalnızım ne olur kal benimle
D Am
O kapıyı kapat elini ver bana
C G B7
Dışarıda yalnız üşüyorsun
B7 Em
Sen Kadınım
Am       D        C           Am 
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri
Am
Kadınım
D C G B7
Da ri ra ra ra ra ri ra ra ra ri


0 yorum:

Yorum Gönder